سفارش تبلیغ
صبا ویژن

6 رمزارز دیجیتال یا ارز رمزنگاری شده معروف به غیر از بیت کوین را

 

تتر

6 رمزارز دیجیتال یا ارز رمزنگاری شده معروف به غیر از بیت کوین را بشناسید (بخش سوم)

5. (Ripple (XRP

Ripple    یک شبکه توافقی در لحظه یا real time است که پرداخت های بین المللی را فوری ، قطعی و با کمترین هزینه انجام می دهد. Ripple به بانک ها این امکان را می دهد تا معاملات خارجی را با رمز نگاری های end-to-end که فقط 2 طرف معامله می توانند آن را بخوانند و با هزینه کمتر و در لحظه انجام دهند. این ارز دیجیتال در سال 2012 معرفی شد و در آن زمان ارزش بازار 1.26 میلیارد دلاری داشت. سیستم Ripple به شکلی است که نیازی به استخراج کوین ها ندارد. این عدم نیاز به انجام پروسه استخراج، نیاز به قدرت محاسباتی بالا را کاهش می دهد و تاخیر شبکه را به حداقل می رساند. Ripple باور دارد که توزیع ارزش یک راه قدرتمند برای تحریک رفتارهای مشخص است، بنابراین توزیع XPR در درجه اول برنامه های آن قرار دارد. از طریق معاملات توسعه کسب و کار، انگیزه سرمایه گذاری یا خرید XPR ها برای کسانی که نقدینگی در دست دارند بیشتر می شود. در آغاز ژوئن 2018 ارزش بازار این ارز 18.9 میلیارد دلار بود که در 21 ام همین ماه به 0.534 دلار رسید.

 6.  (Monero (XMR

Monero ارزی امن، خصوصی و غیر قابل ردیابی است. این ارز متن باز یا open Source در آپریل 2014 معرفی شد و انگیزه بسیاری بین رمزنگاران و علاقمندان ایجاد کرد. پیشرفت این رمزارز بر پایه کمک های مالی و جامعه محور است. Monero بیشترین توجه خود را روی تمرکز زدایی و مقیاس پذیری گذاشته است. نکته مهم درباره این ارز خصوصی بودن آن است. Monero حریم خصوصی کاملی را با استفاده از تکنیکی به نام ring signature ایجاد می کند. در این تکنیک، گروهی از امضاهای رمز نگاری شده وجود دارند که حداقل یک شرکت کننده حقیقی دارد. همه اعضای این حلقه معتبر به نظر می رسند و جداسازی شرکت کننده های واقعی امکان پذیر نیست. در آغاز ژوئن 2018 ارزش بازار این ارز 1.812 میلیارد دلار بود که در 21 ام همین ماه به 123.32 دلار رسید.

کلام آخر

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال شما را به بازدید از سایت و صرافی ارز دیجیتالتاپ کنز دعوت می کنیم.