سفارش تبلیغ
صبا ویژن

6 رمزارز دیجیتال یا ارز رمزنگاری شده معروف به غیر از بیت کوین را

 

تتر

6 رمزارز دیجیتال یا ارز رمزنگاری شده معروف به غیر از بیت کوین را بشناسید (بخش دوم)

3. ( Zcash ( ZEC

Zcash   ، یک ارز دیجیتال رمزنگاری شده غیرمتمرکز و متن باز یا open source است که در نیمه دوم سال 2016 معرفی شد و بسیار امیدوارکننده به نظر می رسد. “اگر بیت کوین برای پول مثل http باشد، Zcash مثل https است” این ارز خود را اینگونه معرفی می کند. مهم ترین نکته در مورد Zcash تامین امنیت و شفافیت معاملات است. Zcash ادعا می کند که سطح امنیتی بسیار بالایی را برای کاربر تامین می کند. با وجود اینکه همه معاملات ثبت می شوند و در شبکه بلاک چین عمومی می شوند اما جزئیات مهمی مثل مشخصات ارسال کننده و دریافت کننده و مقدار Zcash جابجا شده کاملا خصوصی باقی می مانند. Zcash به کاربران خود معاملات محافظت شده یا Shielded Transaction را ارائه می دهد که از تکنیک های رمزنگاری مخصوص یا اثبات Zero-knowledge که ZK-SNARK نامیده می شوند، استفاده می کند. در آغاز ژوئن 2018 ارزش بازار Zcash 713.254 میلیون دلار بود که در 21 ام همین ماه به مبلغ 190.22 دلار رسید.

4. (Dash (DASH

Dash که به Darkcoin یا سکه سیاه هم معروف است نسخه امن تری نسبت به بیت کوین است. Dash در ژانویه 2014 معرفی شد و در مدت زمان کوتاهی محبوبیت زیادی پیدا کرد. این ارز رمزنگاری شده توسط Evan Duffield ایجاد شد و با استفاده از CPU یا GPU استخراج می شود. تا مارس 2015 نام این برند Darkcoin بود اما نام خود را به Dash که مخفف Digital Cash می باشد تغیییر داد و اکنون با همین نام فعالیت می کند. این تغییر برند هیچ تاثیری روی ویژگی های نوآورانه آن نداشت. در آغاز ژوئن 2018 ارزش بازار این ارز 1.999 میلیارد دلار بود که در 21 ام همین ماه به ارزش 261.03 دلار رسید.

کلام آخر

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال شما را به بازدید از سایت و صرافی ارز دیجیتالتاپ کنز دعوت می کنیم.