سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید و فروش ارز دیجیتال XEM  در تاپ کنز

 

خرید و فروش ارز دیجیتال XEM   در تاپ کنز

شبکه NEM(New Economy Movment) ارائه دهنده ارز دیجیتال xem است. نم بلاک چینی است که بر خلاف بسیاری از رمز ارزهای جدید که با توسعه شبکه بیت کوین به وجود آمده اند، از کدهای اختصاصی که فقط مرتبط با این شبکه است طراحی و تولید شده است. نم با اهداف گسترده ای پا به بازار ارزهای دیجیتال گذاشته است. این شرکت در نظر دارد تا به یک وسیله رایج برای انجام معاملات در سراسر جهان تبدیل شود و بتواند همچون اتریوم و بیت کوین میزبانی مناسب برای دیگر بلاک چین ها باشد.

XEM برای انجام تراکنش ها از چه الگوریتمی تبعیت می کند؟

یکی از تفاوت های اساسی ارز دیجیتال XEM نسبت به رمز ارزهای جدید استفاده از الگوریتم اثبات اهمیت است. این الگوریتم نوعی سیستم اجماع(POI) است که از نظر کارکرد شباهت زیادی به الگوریتم اثبات سهام دارد. با این تفاوت که نسبت به آن بسیار موثرتر عمل می کند. برای استخراج این رمز ارز نیازی به دستگاه های گران قیمت نیست. برای بدست آوردن واحدهای XEM فقط کافیست مقداری از آن را خریداری کرده و در کیف پول خود ذخیره کنید. در این صورت نه تنها در شبکه سرمایه گذاری کرده اید بلکه به تایید تراکنش ها کمک می کنید و از شبکه پاداش خود را به صورت توکن های XEM دریافت خواهید کرد. هاروست نامی است که به فرآیندهای تایید تراکنش در شبکه نم اختصاص داده شده است.

به کسانی که این کار را در شبکه انجام می دهند هاروستر گفته می شود. همچون ماینر در بیت کوین که کار استخراج توکن را انجام می دهد. با استفاده از این الگوریتم وضعیت شبکه ارز دیجیتال XEM به طور کامل شفاف سازی شده است. سرعت انجام تراکنش ها بسیار سریع است. هر تراکنش تنها در مدت 20 ثانیه برای تایید نیاز به زمان دارد و توسعه دهندگان آن ادعا کرده اند که این شبکه قادر است در عرض یک ثانیه بیش از 3000 تراکنش را تایید و ثبت کند. انرژی زیادی از دست نمی رود و کارمزدهای دریافتی شبکه ناچیز است و تمام این ویژگی ها باعث برتری XEM شده است.

کلام آخر

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال شما را به بازدید از سایت تاپ کنز دعوت می کنیم.

ارز دیجیتال XEM