سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید و فروش ارز دیجیتال بیت تورنت در تاپ کنز

 

خرید و فروش ارز دیجیتال بیت تورنت در تاپ کنز

عظیم ترین پروتکل برای اشتراک گذاری فایل های غیر متمرکز در دنیا که با نام بیت تورنت شهرت یافته است، ارز دیجیتال BTT    را روانه بازار نموده است. این شبکه شرایطی برای کاربران فراهم نموده است که بتوانند چندین فایل را آن هم با سرعت بالا از اینترنت دانلود کنند. به دلیل اینکه برای هر فایل پاداش در نظر گرفته شده است، کاربران ترغیب می شوند در این شبکه مشارکت داشته باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا با رمز ارز این شبکه بیشتر آشنا شوید.

تاریخچه شبکه بیت تورنت

این پروتکل در سال 2001 توسط آقای برام کوهن ساخته شد. همانطور که در قسمت قبل به آن اشاره شد، این پروتکل امکان توزیع همتا به همتای فایل های غیر متمرکز با میزان حجم بالا را برای کابران به وجود می آورد. پس از معرفی ارز دیجیتال BTT، بنیاد ترون مقادیر زیادی از این رمز ارز را خریداری کرد و همین مسئله باعث شد سرمایه داران بسیاری برای خرید آن هجوم بیاورند. شاید علت موفقیت این رمز ارز هم به دست آوردن سود 7 میلیون دلاری بود که در آن زمان نصیب شبکه شد. مقدار بیت تورنت 990 میلیارد واحد است که همچون بیت کوین محدود است و شبکه اعلام کرده است که در سال 2028 عرضه آن بسته خواهد شد. حدود 40 درصد از کل توکن ها در شبکه موجود است و به همین خاطر نیز کاربران می توانند بر روی نوسانات قیمت آن تاثیر داشته باشند.ارز دیجیتال BTT فقط یک توکن نیست که برای اشتراک گذاری به کار برده شود، بلکه شرایطی فراهم شده است تا توسعه دهندگان شبکه بتوانند اپ های منحصر به فرد خود را تولید کنند. حاکمیت شبکه به عهده تمامی اعضاست. در واقع این شبکه با استفاده از DPOS به تمام کاربران و سرمایه گذاران امکان رای دادن درباره تصمیمات شبکه و تغییراتی که قرار است به وجود آید را داده است. شبکه بیت تورنت پلی است بین مخاطبان و تولیدکنندگان محتوای شبکه و بر همین اصل نیز پایه گذاری شده است.

ارز دیجیتال بیت تورنت

ارز دیجیتال BTT که توسط شبکه بیت تورنت ارائه شده است، توکنی است که بر روی RC-10 فعالیت می کند. شبکه این رمز ارز بر اساس الگوریتم اثبات سهام فعالیت می کند. برای داشتن این رمز ارز فقط کافیست یک فایل ساده همچون فیلم و یا آهنگ مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید و در مقابل BTT دریافت کنید. در صورتی که می خواهید مقادیری بسیاری از این رمز ارز را از آن خود کنید باید فایل های زیادی به اشتراک بگذارید.

نحوه خرید ارز بیت تورنت

برای اینکه بتوانید ارز بیت تورنت را معامله کنید باید چهار مرحله زیر طی کنید:

·      در صرافی تاپ کنز ثبت نام کنید.

·      احراز هویت خود را تکمیل کنید و منتظر تایید کارشناسان باشد.

·      بعد از تایید احراز هویت خود اقدام به واریز ریالی کنید.

·      ارز بیت تورنت را خرید کنید.

کلام آخر

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال شما را به بازدید از سایت تاپ کنز دعوت می کنیم.

ارز بیت تورنت