سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید و فروش ارز دیجیتال سوشی (SushiSwap) در تاپ کنز

 

معرفی ارز دیجیتال سوشی(SushiSwap  )

ارز دیجیتال سوشی ، یکی از توکن هایی است که عمر زیادی از آن در بازار رمرز ارزها نمی گذرد و در اواخر سال 2020 عرضه شده است. توسعه دهنده سوشی Chef Nomi(سرآشپز نومی) است. این رمز ارز توکن فورک شده UniSwap است(آپدیت یک شبکه و ایجاد توکن جدید) و برای اینکه نواقص شیکه یونی سواپ را برطرف کند به وجود آمد و ممکن است در آینده بتواند به طور کامل جای این رمز ارز را بگیرد.سوشی سواپ در واقع استخری است که توسط سرآشپز نومی به وجود آمد و کاربران می توانند با قرار دادن نقدینگی خود در آن پاداش دریافت کنند. به منظور اینکه کابران تمایل بیشتری به سرمایه گذاری در آن از خود نشان دهند طرح های تشویقی در نظر گرفته شده است و برای افزایش اشتیاق کابران حتی اگر کل نقدینگی خود را از شبکه خارج کنند باز هم به آن ها پاداش تعلق خواهد گرفت. در ادامه با ما همراه باشید تا با این رمز ارز و هر آنچه که باید درباره آن بدانید بیشتر آشنا شوید.

تفاوت های UniSwap و SushiSwap

در شبکه ارز دیجیتال سوشی کاربران به ازای میزان تراکنش هایی که در شبکه انجام می دهند پاداش دریافت خواهند کرد. در شبکه یونی سواپ هر چقدر کاربران به میزان نقدینگی خود دست نزنند پاداش بیشتری دریافت خواهند کرد. در صورتی که کابر تصمیم بگیرد تمامی دارایی خود را از شبکه خارج کند، دیگر پاداشی به او تعلق نخواهد گرفت که در سوشی این موضوع را مشاهده نخواهید کرد و حتی اگر تمامی مبالغ خود را خارج کنید باز هم می توانید پاداش دریافت کنید.

قیمت رمز ارز سوشی از ابتدای عرضه

ارز دیجیتال سوشی در ابتدای تولد خود با قیمت 1/61 دلار معامله می شد. تنها در مدت زمان کوتاهی این رمز ارز توانست به رشد قیمت مناسبی دست پیدا کند و حدود 7/5 دلار به فروش رسید که برای یک ارز نوپا رشد قیمت مناسبی محسوب می شود. Chef Nomi به یک باره تمامی توکن های سوشی را به فروش رساند و همین مسأله باعث افت قیمت شدید سوشی شد و قیمت آن به 2/77 دلار رسید. تاکنون و پس از این اتفاق هنوز سوشی نتواسته است به قیمتی بالاتر از 2 دلار دست پیدا کند. این رمز ارز در همین مدت کوتاه پیدایش خود با نوسانات شدید قیمت روبرو شد و حتی قیمت آن به زیر یک دلار هم رسید که برای یک رمز ارز نوپا افت قیمت شدیدی محسوب می شود. هرچه میزان معاملات سوشی در شبکه بیشتر باشد، قیمت آن افزایش خواهد داشت.

کلام آخر

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال شما را به بازدید از سایت تاپ کنز دعوت می کنیم.

ارز دیجیتال سوشی